Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Lencana Facebook

Jumaat, 4 November 2011

CARA KAMI MEMULAKAN URUSAN DENGAN AHLI

Setiap ahli yang berdaftar dan aktif dibawah instaprofit group layak menerima tip-tip dan maklumat harian daripada kami. Kebiasaanya kami akan terus menghubungi setiap ahli melalui SMS dalam menyediakan perkhidmatan kami supaya lebih berkesan, pantas dan efiksen. Selain itu kami juga menyediakan medium perhubungan lain seperti facebook dan skype.

Bagaimana kami merealisasikan impian anda? Trading anda sukses seperti kami? Caranya amat mudah...

Anda hanya perlu memulakan open position(OP) semasa kami open position(OP)..atau semasa menerima arahan dari kami...adakalanya kita tidak perlu berbuat apa-apa / OP , daripada kita memperjudikan untung nasib dan seterusnya mengalami kerugian akibat keghairahan memuncak mengejar keuntungan yang tidak realistik, ditambah dengan sikap yang terburu-buru.

Belajar dari pengalaman kegagalan banyak membantu mematangkan seorang trader yang berjaya. Maka dengan sedikit bantuan daripada kami mudah-mudahan dapat mengurangkan kerugian dari pihak anda selain memberikan sedikit pengalaman yang berharga.

KERUGIAN yang meleret dan berpanjangan adalah sebahagian dari pengalaman kami dan mungkin juga pengalaman anda. Atas dasar ini sek urang-kurangnya anda ada usaha untuk menyekat dari terus berada dalam zon kerugian.

Kami TIDAK meminta sebarang bayaran walau satu sen pun kepada anda...apa yang perlu, cuma anda mengikut kami membuat OP semasa waktu-waktu yang sesuai untuk mengelakkan risiko kerugian yang melampau. INGAT kami tidak meminta sebarang bayaran segalanya PERCUMA...\


Mulakan profit anda di sini http://selalukuprofit.blogspot.com

1 ulasan: